rampljus

Alla inlägg under december 2012

Av Saga - 30 december 2012 05:47

Godmorgon, undrar ni varför jag sitter och bloggar 5.50? Jag är har värdens jobbigaste hosta och har feber, varför blir jag bara sjuk på loven? Men nu har jag klagat tillräckligt och här kommer det lite fler bilder från Sandra 

Kom ihåg att rösta i den nya omröstningen!

     


Av Saga - 28 december 2012 22:35

Tack så himmla mycket Sanadra för dom här roliga och fina sims bilderna! Dom livar verkligen upp på bloggen jag tar inte med alla nu, så imorgon kommer det fler.  Men jag hoppas att fler vill skicka in! Klicka här för att komma till hennes sims 3 blogg  Simssandra          



Av Saga - 28 december 2012 07:03


Hej Hej

Som ni kanske vet så har jag inga sims bilder för tillfället (min dator är inne för repration) så jag skulle bli jätte glad om ni skulle vilja skicka in en sims bild eller två. Det måste inte vara någon vintrig bild, du kan ta en bild på din favorit sim, eller ett vackert landskap eller vad som hels. Självklart får ni redigera dom. Ni får en länk i inlägget, och om ni inte redan har det även en länk i bloggen (PS om ni har några tävlingar så kan jag länka till dom också ) Annars kommer det bli så tråkigt, med bara masa text hela tiden


Malia till sara@ostanbackenlogi.com (mammas mail) för om du mailar till min så dröjer det ett tag innan jag kan lägga upp dom på bloggen. Lämman gärna en kommentar om du ska vara med, och glöm inte att skriva vem det är ifrån :)


Av Saga - 27 december 2012 10:37


Godmorgon *gäsp*

Jag bara älskar när jag får vakna kvart i tio på en torsdag, slippa äta någon frukost och bäst av allt ingen skola. Just  Idag har jag letat efter lite najsa sims blogga och fick napp! Jag gillade alla tre men upptäck själva vad ni tycker, och passa på att lämman en kommentar kanske?


Sims3supernatural (ny blogg sims blogg, och man får verkligen veta mycket om övernaturligt och det är verkligen roligt att läsa vad hon har skrivigt)


Queenofsims ( hon tar fina bilder, och hennes simmar är så söta! Är både en sims 2&3 blogg)


Simlii (hon tar roliga och vackra årstids bilder, och hennes header är super snygg!)

http://simlii.bloggplatsen.se/



Av Saga - 26 december 2012 15:35

Hej! ( inte fått i gång sims som än -_- ). Jag hittade lite roliga bilder från ett äldre inlägg, jag vet inte vart de är i från, men jag har inte tagit dem själv. Jag ska uppdatera oftare och skulle vara coolt om någon kommentera!



Michael Jackson


Natalie portman


One direction




Edward och Bella

twilight

 Jag äger inte dessa bilder

 

 

Kommetera gärna!

Av Saga - 25 december 2012 09:59

Godmorgon!

Jag har fått 6 underbara komentarer om att jag ska behålla bloggen, jag trodde inte att jag hade så många snälla läsare *snyft*. När jag hade läst igenom alla så blev jag helt varm i hela kroppen. Tack tack tack!!


MEN jag funderar fortfarande på att byta blogg! Då skulle jag göra så här: Jag bloggar som vanligt på min nuvarande blogg och för över inläggen till den nya bloggen. Då slipper jag reklam, tar en nytt namn, och jag kommer att få mer läsare (hoppas jag) Och om den nya bloggen går dåligt så lämmnar jag den.  Jag kommer inte sluta blogga, men kanske BYTA blogg. Hoppas ni förstår vad jag menar ;')


(Hatar bildlösa inlägg)

       

Av Saga - 24 december 2012 09:12

God jul allihopa!

Jag sitter nu nere i soffan omgiven av present papper och bloggar. Vi har just öppnat våra julklappar, och nu får ni en från mig. Lite tomte kläder från Store passat väl nu? Jag kanske reser någonstans över lovet så uppdateringen blir inte den bästa men tack till alla er som årkar med mig! Ni läsare betyder så mycket för mig, hejdå ska äta frukost nu.

 

Av Saga - 22 december 2012 21:45

Jag funderar på att skapa en ny simsblogg? lämmna den andra? dåligt eller bra?

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards