rampljus

Alla inlägg under april 2013

Av Saga - 30 april 2013 15:45

Vad jag jag tycker gör en simsblogg läsvärd.


- Intressanta simmar

- Mycket bilder

- Inte så många inlägg som man bara gör för att

- Simsnyheter (det är inte jag så bra på..)



Vad som gör att jag läser en blogg regelbundet


- Trevlig bloggerska eller bloggare

- Blir ofta uppdaterade (så man inte glömmer bort att läsa den)

- En trevlig stämning på bloggen



(förlåt för en repris på Thindra men älskar bara den här bilden)

     


Av Saga - 30 april 2013 11:28

Idag ska jag och familjen tända en brasa precis som mina simmar! Eller nja inte riktigt...Men idag blir inte uppdateringen den bästa för vi ska åka till mormor och morfar men jag ska börja försöka göra ett inlägg varje dag.


Men gå in på min tumblr för nya frächa inlägg! Jag har spelat sims i tre timmar idag och har bloggat på min andra blogg om det. Jag har fortsatt att spela med Thindra och Liam. Jag har verkligen hitta sims suget igen, och det är verkligen lätt att göra inlägg på tumblr!

 



Av Saga - 28 april 2013 11:00

Efter mycket sit så har det äntligen hänt! Jag har lyckats planera min plantsim baby! Snart är den nog klar men det tar tre dagar och jag stängde av sims innan det ens hande gått en men jag ska hålla er uppdaterade!

Hur  


Plantsim    


platsim    

Av Saga - 27 april 2013 20:15

Thindra och Liam har skrivit in sig på universitetet (medicin och forskning), och jag valde att de skulle få flytta in i det här gulliga huset.  Liam är intressrad at trädgårds arbete och snart tror jag att han är redo att odla deras egna lilla Plantsims baby. Thindra sattsar mer på att utforska den nya staden och att plugga sig till en bra betyg!  

Jag gav också Thindra en univeristt look, en blå slips och och ny frisyr tyckte jag att hon passade bra i!

  

Liam utmanar Thindra på biljard men jag tror att hon förlorade..

     

Thindra får en komplimang av en..benig typ! Medan Liam mer håller dig till den gröna typen (som en plantsim så kan mna prata med växter) men jag tror inte att de tär någon seiös realtion!

   


Vill ni läsa mer om Thindra och Liam?

Av Saga - 27 april 2013 09:00


     

Av Saga - 26 april 2013 20:45

Det finns jätte många simsbloggar! Nya och gammla, jag tycker om att läsa alla. Dom nya är roliga för man får se dom växa och dom stora kan man lära sig av. Men det är väl dom nya vi inte riktigt har koll på? Så nu kan jag tipsa om några nya simsbloggar som Levasovasims, och Simsmisan och kanske inte den lika nya Simsing.


Hade jag inte några bloggtips alldelses nys? Jo, men kände för att uppdatera lite bland Simsbloggarna som är aktuella just nu. Men om ni vill läsa fler simsbloggar så kan ni klicka runt bland länkarna för att hitta lite nytt.


 



Av Saga - 26 april 2013 19:45

Jag brukar styla simmarna i min stad, och det tycke jag att fler borde göra för det är faktist riktigt roligt. Jag känner igen många simmar i staden nu och tänker -Ja just det det där är ju det den simmen! Jag försöker att simmen fortfarnade ska ha sin första personlighet och jag förösker bara förstärka den. Men här kan ni se en sim jag har stylat idag! Blev rätt så nöjd, vad tycker ni, bättre eller sämre?


 


 


Av Saga - 26 april 2013 18:08


Följ mig via min blogg på tumblr! Där finns det mer bilder och det blir bättre uppdaterad. Och ni får också väldigt gärna följa mig via blogglovin om ni har ett konto eller så kan ni skapa ett.


(Thindras bästa vän)

 

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards