rampljus

Alla inlägg under juli 2012

Av Saga - 31 juli 2012 22:40

 

Godnatt alla bloggare och läsare >.<

Imorrgon fyller min blogg 3 månader >.<

Av Saga - 31 juli 2012 21:06

Lite bilder på Andar...

 

       

Av Saga - 31 juli 2012 20:30

Nu kommer min nya tävling! Det var ganska nyligen jag hade en sist men varför ska jag vänta? Här kommer reglerna! 


Målet med tävlingen är att göra den Fulaste sim som du kan göra! Men det finns lite regler...

 

* Den här gången så får man inte använda saker från exhangetjänsten eller från Store. 

* Man får använda kläder från alla prylpaket/expansioner. 

* Man får nu lämna 2 bidrag om man vill :) 

* Första pris är en länking, och andra pris & tredje pris är att få vara med i bloggtipset.   

 

När ni är klara med eran fula sim så ska ni plåta( Plåta=fota ) den och maila den till den här mailen :D 

 

Saga@smitingen.se

Lycka till och lämna gärna en kommetar om ni ska va med! ;)

Av Saga - 31 juli 2012 20:02

Hur mycke kn ni om kärlekens pris? Testa er sjäva


fråga 1 


Vad hete Anjas syster?


a, Susann

b, Briget

c, Elin


fråga 2 


Till vilken stad har Jon, Anja och Maya just flyttat till?

a, Brigetport

b, Hildden Springs

c, INGEN!


fråga 3 


Vad heter Anja, Jon och Maya dom i efternamn?


a, Forsberg

b, Logan

c, Coleman

Fråga 4

Vad heter Anjas systers mördare?

a, Derek 

b, Zoey 

c, Ender


Fråga 5

Hur dog Anjas syster av?


a, Drunknade i familjens pool

b, matförgiftning

c, hunger


Fråga 6


Varför ville Anja göra slut med Jon?

a, Han var ingen bra pappa till Maya

b, Han var otrogen

c, hon älskade honom 

Här nere får ni dom rätta svaren

















Rätt svar

1, a

2, b

3, c

4, b

5, a

6, b





Av Saga - 31 juli 2012 19:34

 

Med rödgråtna ögon går Anja till sängs, hon längtar efter en god natts sömn.

Jon fick sova nere i soffan.

 

Nästa dag vaknar Anja av att ho hör tv:n nere, plötsligt kommer hon ihåg vad som hade hänt föregående dag. 

- Dumma mig som dumpade Jon, och dumma Jon som sålde vårt hus och köpte ett i Hildden springs, sa Anja för sig själv.

Idag var det deras bröllops-dag och Jon hade köpt huset i Hildden springs som en present. Anja hade gått med på att flytta dit och ge relastionen en sista chans.

 

Anja, Jon och Maya åker tillsamans i taxin, resan tar bara en timme så de är snart framme. 

  

Huset Jon har hade köpt var väälldigt litet, Anja var ursinnig på honom, men när hon kom in så slogs hon med häpnad...

Det var underbart inret och jätte fint. Anja började förlåta Jon för den där kyssen...



Av Saga - 31 juli 2012 16:05

 

Anja är på väg hem från jobbet när hon får syn på Jon och en annan kvinna stå framför deras hus.

   

Plötsligt böjer sig Jon fram och kysser henne!

  

 

När kvinnan har gått så går Anja fram till Jon, han ber henne om ursäkt, säger att det var en av hans gamla flickvänner och han säger: Jag älskar dig Anja. 

- Hur kunde du Jon, är det ända Anja kan få ur sej. 

 

- Det är väl inte slut, frågar Jon förskräckt

- Joo, det är det, säger Anja och tar av sej ringen och ger den till Jon.

  

Sen vänder hon på klacken och börjar gå där ifrån. Jon lägger sin hand på hennes axel och säger: Vänta Anja, jag har tänkt berätta en sak för dig. Det är inte det bästa tillfället men det är så att vi ska flytta till Hilden Springs...


Nästa del blir rolig. Men om ni har några förslag om vad som ska hända, skicka in en kommentar!

Av Saga - 31 juli 2012 12:58



I veckan så kommer det ett nytt kärlekens pris avsnitt, där åker Anja till Kina. Se längre ner på idan för att läsa KÄRLEKENS PRIS EXTRA. 

 

Av Saga - 31 juli 2012 12:40

Färdigheter 

 

Den här gången ska det handla om färdigheten målning. 


Köp stafli och pensel och låt din sims måla. Först målar dom kanska kluddigt och fult men sen blir det riktiga konstvärk, man kan måla av saker och sen simmar. Vampyrer lär sig måar-färdigheten snabbare på natten.  Man kan även hänga upp färdig målade tavlor i simmarnas hem. Här nere kan ni se två videos när min sim målar >.<

 




 

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards