rampljus

Direktlänk till inlägg 18 maj 2014

Min nya blogg

Av Saga - 18 maj 2014 09:00

Jag har som sagt tagit en pause rån simsbloggandet, men jag provar just nu att blogga om något annat. Huskurer! Så klicka Här för att komma till min nya blogg. Där finns det olika tips bland annat på en ansiktsmask som jag rekomenderar :)


 
 
Elsa

Elsa

20 maj 2014 21:22

Ville bara säga att den där andra bloggen ÄGER! :D Love it!

http://elsacornelia.bloggplatsen.se

Saga

15 juni 2014 21:20

Ah tack så mycket :)

 
Ingen bild

Linnea

16 juni 2014 20:21

Jaa, nog är hennes nya blogg bra!

 
Chaos

Chaos

13 juli 2014 01:19

Din nya blogg var jättefin! Kikar in lite då och då. Hoppas du kommer tillbaka till simmandet igen, saknar din blogg! :-)

http://chaossims.blogg.se

Saga

29 juli 2014 16:18

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 20 maj 2019 18:30

legi - Lars Winnerbäck Jag har valt sången Elegi av Lars Winnerbäck, Elegi betyder klagosång och det är en passande titel för sången.   Vad vet du om artistenLars Winnerbäck föddes 1975 i Stockholm men växte upp i Linköping. När han var tio år...

+hh

Av Saga - 19 maj 2019 17:30

Vad är övergödningen? Övergödningen är när det släpps ut för mycket näringsämnen i ett hav eller en sjö. Under 1900-talet flyttade många svenskar in till städerna och avloppsrör drogs. Men 50 år senare så började växterna ta skada, sjöarna innehåll f...

c

Av Saga - 13 maj 2019 19:00

  Det här är en huskur för dig som har som vill ha lena händer. Det finns dyra krämer på apoteket och H&m men hemma i skafferiet har du en enklare och billigare metod. Du behöver: Salt och olivolja Så här gör du:Blanda 1 matsked salt och en...

Av Saga - 1 maj 2018 12:30

     

Av Saga - 10 september 2014 10:10


Hej, jag vet inte om det är någon som läser bloggen lägre men jag har just hittat några fusk till Sims 4 som jag tänkte dela med mig av. Klicka bara Här           ...

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards