rampljus

Alla inlägg under augusti 2012

Av Saga - 30 augusti 2012 14:15












Hej, förlåt att jag inte bloggar så mycke men jag har väääldigt mycket läxor...

22 sidor historia 50 sidor sv och en musik-läxa !


Jag älskar här bilderna

 


     


Av Saga - 28 augusti 2012 20:09

   

Av Saga - 28 augusti 2012 18:41

Hej alla läsare! Om ni har läst kärlekens pris så har ni nog märkt den nya karaktären! Hon är Anjas bästa vän och hon hete Elieen Florblom fast kallas bara E ;D 


 

Elieen älskar killar, partyn, och att dricka! Hon är snobbig, festpisare, älskar naturen datasnille och Överkänslig! 


 

Hon är en höjdare på trummor och är för tillfället arbetslös...

  

Älskar den här bilden på henne >.<



Av Saga - 28 augusti 2012 16:42

Anja tar nu hand om Maya ensam och försöker samtidigt leva sitt eget liv...  


 

Anja leker med Maya upp på övervåningen i det NYA huset, Jon hade inte hört av sej så Anja hade ringt henne och frågat om han ville dela vårdnaden om Maya md henne men han sa nej och la på....

 

- Kom till mamma gumman, åå snart har du lärt dej gå! Utropade Anja

 

Anja leker med Maya hela dagen..

   

Till sist sommnade hon

 

Anja passar på att ta en durch sen så ringer telifonen, det är hennes vän Elieen.

- Hej Anja, det är E! Ska vi gå ut och ta ett glas tillsamans?

- Nja jag har Maya och så.... Började Anja

- Kom igen, ring barnvakten vetja! Vi ses vid baren! 

- Okey då svarade Anja ivrrigt men då hade Elieen redan lagt på1


Anja ringde barnvakten sen stack hon ut!

 

Precis när hon skulle ge sig i väg så kom hon på att hon måste sätta på sig nångot mer party-aktigt! 

 

Väl där så fick hon syn på Elieen, hon hade en snygg tajt kläning och hon hade färgat sitt hår blont.

- Hej E sa Anja

- Hej Anja, gud vad länge sedan vi sågs! Det var verklign synd det där med Jon men det finns väl fler killar!

 

- Men hur är det med du och din kille då, frågade Anja

- Nja inte så bra... Vi har gjort slut och nu har jag igenstans att bo så och undrar om jag kan få bo hos dig?

 

- Själv klart får du bo hos mej och Maya! Svarade Hon självsäkert.

- TACK! Men nu tar vi en drink, sa Elieen glatt

        

 

Anja och Elieen beställde in två glas öl, hon halsade sitt direkt och Anja följde hennes exempel.

 

Anja drack 1 glas, och ett till och ett till och ett till och ett till...

  

- Ska vi inte gå hem nu E? Undrar Anja

- Tråkmåns nu ska vi ha RIKTIGT kul Svarad Elieen

 

Whhooooow


Tja man får väl börja någonstans nästa avsnitt bör bli bättre...


Av Saga - 28 augusti 2012 16:41

KLicka in på den här NYA sims bloggen!

--->http://livetisims.bloggplatsen.se/2012/08/26/8523099-glad/<----

Av Saga - 27 augusti 2012 16:31

Lite roliga bilder som jag vill dela med mej av <3                

Av Saga - 27 augusti 2012 15:47

Massor av magisk och mystiska tomtar! 

  

Av Saga - 27 augusti 2012 15:40


Hej, jag såg omröstningen och nu börjar jag med den...  

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards