rampljus

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Saga - 13 december 2012 16:30

 


Hej! Enligt min omrösting så ska jag fortsätta på novelen, men det komme rinte bli super lång. Jag är ganska nöjs sjäv men min novell ska få ett namn så klart, jag tror att den ska heta Miras liv. Jag kanske byter men det blir nog kvar än så länge. Ops glömde, kapitlen kommer att ha namn. 



Kapitel 2 "Hans älskling"


 

Nästa morgon går jag ut till poolen medans Megan ännu sover, vattnet är ljumet och jag bestämer mig för att

hoppa i. Jag kliver upp på trampolinen och hoppar ner i vattnet med ett stort plask.

 

Sen prövar jag flytdynan som ligger brevid poolen. Jag skrattar när jag råkar rammla av när jag skulle hoppa

på den. Plötsligt upptäcker jag att det är någon som tittar mig. Det är Mats som står vid poolen.

 

Jag kravlar mig upp och känner hur den bränn heta rodnaden flammmar upp i ansiktet, och jag undrar hur länge

han har stått där.

 

- Snyggt hopp du gjorde, säger Mats för att bryta tysnaden, och jag förstår att han har stått där en bra tag. Men varför tittar han på mig när han har Nicoll. Han kanske är kär i mig och.. nej jag slår bort tanken lika snabbt

som de kom och klämmer istället fram ett hackigt tack.

Plötsligt ropar Nicoll att det är frukost och vi går in,och jag kan pusta ut.

Nr vi kommer in känner jag lukten av vofflor och mycket riktigt har Nicoll lagat min favorit rätt.

 

När vi väl har sat oss vid bordet så säger Mats.

- Tack för maten älskling det smakade jätte gott, eller hur Mira?, säger han och vänder sig åt mitt håll. Jag

nickar och fortsätter äta. Jag stelnade till när han sa älskling åt Nicoll, jag försöker inntala mig själv att det

lät falskt att han inte menade det.

 

Jag sneglar bort mot Nicoll och undrar vad hon har som jag inte har?

 

Bra eller dåligt???



Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Ovido - Quiz & Flashcards