rampljus

Alla inlägg under oktober 2013

Av Saga - 26 oktober 2013 12:18

 

Av Saga - 18 oktober 2013 16:21

Men från andra bloggar! Jag älskar Kims önskesimmar och även Spacesims, Othersims och Alltomsims gör super fina simmar så jag tänkte börja tipsa om lite önskesimmar!  Snyggingen på bilden har KImssims gjort och hon inns att ladda ner på både Mediafire och Exhange! Klicka bara Här: http://kimssims.bloggplatsen.se/


Kimssim har skapad den här snyggingen och hon finns att laddas ner på hennes blogg: Kimssims.bloggplatsen.se 

Av Saga - 13 oktober 2013 20:05


Hårfärgenn är en viktig del av personlighet och stil, och EA:s är riktigt dåliga tycker jag. Jag har gjort en blondfärg jag gämförde med EA:s och skilnaden är stor tycker jag...Eller?


EA:s hårfärg

  


Min hårfärg  

Av Saga - 6 oktober 2013 20:02

 

Biografi

När Maya var liten bodde hon på barnhem eftersom hennes föräldrar inte kunde ta hand om henne. En supersnäll familj adopterade henne och nu vill hon först skaffa sig ett bra jobb och sen få enman och gärna en son och en dotter. Det är förstås Sindra (hon som har önskat simmen) som har skrivit texten


Klicka här: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=7706652 för att ladda ner henne eller bara kolla vilka kläder man får med. Och ja jag har fortfarande problem med länkarna!


       

Av Saga - 6 oktober 2013 16:15

Hej! Idag satt jag och läste lite simsbloggar och råkade hitta en som jag gärna vill länka, jag tror att den bloggen kommer att gå riktigt långt här i bloggvärden! Låt mig presentera downloads.bloggplatsen.se.


Men till varför jag satte igång datorn idag jag har också hunnit laddat ner lite nytt cc från chaossims ,bland

annat en tandställning från mediafire som jag var sugen på att använda. Så jag skapade Aya, som jag nu har laddat ner. Klicka Här för att ladda ner henne från exhange eller bara checka min studio^^

 

(på exhange kan ni se klädstilarna, orkade inte fixa..)

Av Saga - 2 oktober 2013 20:59


- I am back! Kankse inte det bästa inlägget att börja med men är överarbetad, jag har gjorten önskesim, inte en önskad utan min egna önskesim Iris. Blev nöjd så la ut henne på exhange så nu kan ladda ner henne. Klicka bara här : http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=7700036  (har fortfarande problem med länkarna)


Ska snart göra fler önskesimmar, godkänner kommentarerna eftrsom önskesimmarna är klara!


    


Klädstilar


       

(klicka för att få bilderna större)

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards