rampljus

Alla inlägg den 4 september 2012

CAS

Av Saga - 4 september 2012 22:22

Det finns helt nya saker i CAS nu! Man kan t.e.x göra öronen spetsiga och väja vilken övernaturlig varelse an väljer att vara eller så r man bara en normal sim!


Man får många nya fina kläder i övernaturigt! Kommer att älska spelet >.<



Av Saga - 4 september 2012 22:12

Hej, ja idag fick jag en kommentar ;DD av Yaren som nu jag ska svara på med ett inlägg <3

Jo min mamma har varit i USA och där köpte hon en sims 3 övernaturligt tidning åt mig som jag nu försöker översätta...

Men ni får ju skriva på era bloggar om egenskaperna men ni får använda era egna ord och INTE kopiera ;D


 


   

Av Saga - 4 september 2012 21:28


Möt Bonehilda
Titta, något hus bli rörigt eller barn behöver titta medan en vuxen sim sköter jobbet eller viktig verksamhet. Anställa en barnflicka eller piga svänga av från partiet varje dag kan lägga upp. Varför inte tratt att kontanter i hyra Bonehilda, din alldeles egna inneboende. Skeletal piga / barnvakt? Anställa Bonehildas är lätt som att släppa in Bonehilda stallar för § 3.999, ja thats brant! Men överväga alla fördelar thar kommer med att äga övernaturliga hjälp!

Här är några sak du shold vet aboute Bonehida innan investeringen:

Bonehilda är i huvudsak en verklig sim som finns på dig mycket, även om hon inte spelas. Hon kan inte vara gift, men inte heller eller dö. Du kan inte delta Bonehilda i relation. Det finns ingen LTR med Bonehilda.
Bonehilda har fem egenskaper: Modig, snyggt, arbetsnarkoman, Atletisk, och perfektionist.
Av naturen är Bonehilda något robitic. Hon kommer att reagera på de flesta activiteas, omkring henne, med undantag för en bryta ut på tomten eller ankomsten av inbrottstjuv. I dessa situationer, tar Bonehild språng in och släcker elden eller skrämmerbort inbrottstjuvarna!





Jag äger inte dessa bilder

Av Saga - 4 september 2012 17:06

Värdens bästa sida o du gillar sims! http://www.carls-sims-3-guide.com/info/ghosts.php   

Av Saga - 4 september 2012 14:25

Hej, idag har jag skrivit ett långt inlägg om sims 3 Övernataturligt! Jag ger denna text för jag har skrivit den får ej kopieras utan mitt tillstånd!

Nya egenskaper


Ruvande 
Beskrivning
Ruvar sims ofta inte kan hjälpa sig själva från överväger gåtor, mystik och meningen med livet. ibland väger de otroligt djupa tankar kan bli en distrction, och kan faktiskt bromsa deras kreativa processen något.


Samlare
Beskrivning
Om du kan plocka, plantera den eller fånga den, är en samlare rätt sim för jobbet. Samlare är väldigt duktiga på hitta ingredienser ute i världen, och din producerar de finaste grödor. De uppnå ännu bättre resultat när man arbetar Annandag sällsynta material som malm och ädelstenar.


Nattuggla

Beskrivning: Vissa simmar älskar nattlivet och andra inte, men de som gör det kallas nattugglor. Natt ugglor gillar mer monljus än soljuset och du kan inte bry dig att försöka få dem i säng före 10!


Korrekt
Beskrivning: Korrekt etikett har helt blivit ett minne blott. Lyckligtvis, rätt sims minns fortfarande de gamla sätten och uppträda med en hederskodex. Eller åtminstone en kod av trevliga sätt ...


Supernatrual Fan
Beskrivning: Övernaturligt Fan är en sims som älskar allt som har att göra med de övernaturliga, oavsett om de vampyrer
eller varulvar eller häxor eller något annat! De gillar umgås där Övernaturliga simmar finns och de har alltid något speciellt att säga när man möter en Supernatrual sim ansikte mot ansikte


Skeptisk mot de Övernaturlliga
Beskrivning: Dett finns en värld av magi och övernaturligheter , men den giar inte simmar som r skeptiska mot de övernaturliga! Anntingen låssas de inte om den eller så hatar dom den!


Varulvar


Yla mot månen med de andra varulvarna yyyyyll. Varulvar är kraftfulla varelser av varelser av styrka och något okontrollerad... Varulvar är helt nytt tillskott till The Sims 3 universum. en varulvar har en skör balans mellan ett normalt liv och deras djurinstingter.

Varulvar är lite som hundar, är sociala varelser och föredrar att existera i sällskap med andra av samma art.


Älvor

Älvor är nyckfulla och busiga, de kan trolla och göra livet surt för andra simmar. Älvorna har två lägen ett när de är pytte små skrimrande älvor och ett när de är lika stora som vanliga simmar. När du startar CAS kan dugöra älvbarn med vingar lek med geniken och roa dig! 


Häxor

Häxor och trollarar kan vara både goda  och ond och de ser du på din vn lista precis som vampyrerna i nattliv. Grön ring betyder att häxan eller trollkaren är god men röd betyder att den är ond! Häxor kan även förvandla simmar till zoombis och göra elexir!


Spöken


För första gången kan man gör spöke i CAS! Man ka ändra dödsorsak,färg, egenskaper, kläder, hår m.m

De verkar spännande!


Zoombis

Zoombis tar över värden eller? Passa dig...

Vampyrer

det kommer en ny sorts vampyr till sims! Vampyrerna man fick i nattlliv var ganska mesiga men dom här är ONDA! Det verkar najs och an kan bita på fler ställen på simmarna...

Nya föremål


* Ryggiga tavlor

* Tågbana

* Maisk spegel

* Gungstol

* Lön dörr (Bokhylla)

* Kvast

* Klocka

* Fotölj med fotstöd

* Spåkula

* åtta nya teddybjörnar

* En gunghäst

* Dock(skärck)hus till barn

* Kvastar

Och mycket mer....

Jag äger inte dessa bilder


Av Saga - 4 september 2012 09:03

Vinnaren i min tävling är YAREN! Jag fick inga fler bidrag ialla fall inte till in mail...

så grattis Yaren! Gå till Yarens blogg genom att klickaa----> http://yarensims3.bloggplatsen.se/

Yaren har nu vunnit en länkning!

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Ovido - Quiz & Flashcards