rampljus

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2013

Dag 12, Något du önskar fanns i spelet

Av Saga - 12 augusti 2013 12:41

(dag 11 hoppas över medvetet jag ha ringen favorit musik)

Oj, det här kommer att bli ett lågt inlägg! Jag kommer nog ta upp fler änn en sak på listan, blir för svårt att välja annars. Jag önskar att massor av saker skulle finnas! Saknar mest familjekärlek och hålla handen. Förväntar mig att Sims 4 kommer att innehålla några punkter på min lista.  


Mina idèer

  • Att man skulle kunna hålla handen när man går till t.ex. parken
  • Jag skulle vilja ha en bondgård, med hästar (finns redan), höns, kaniner och kanske kossor.
  • Takfönster vara hur coolt som helst!
  • Olika sjukdommar eller skador skulle också göra spelet mer verkligt.
  • Visst  Destination världen finns, men jag tycker att det var dåligt gjort och skulle grna kunna resa till ett bättre resemål dr man kunde ha riktg semester.
  • Flytta mellan städerna!
  • Fler övernatuliga varelser.
  • Mer jobb som inte är kaninhål (kaninhål är där man inte ser vad simmarna gör) som när man är dektetkiv eller jobbar som stylist i drömjobb.
  • Mer sociala interaktioner till småbarn, känns inte som att småbarn kan ha relationer med varnadra eller större syskon eller föräldrar.

Era idèer

  

    

http://simnation.blogg.se



Det var vad jag kom på just nu, inte så mycket mer inlägget uppdateras.

 


Vad önskar du fanns i spelet?

Kommentra vad du tycker så lägger jag till dina åsiktert i inlägget med en länk

 
 
Rolo

Rolo

12 augusti 2013 15:24

Jag håller med dig!! Dessa saker skulle vara jättecoola! Men vet du att takfönster redan finns? De kostar dock simpoints, och man får med dem till takfönsterstudion för scenkonst(fast det visste du säkert redan..)

http://simnation.blogg.se

Saga

12 augusti 2013 15:53

Det hade jag faktiskt glömt, men kund eman sätta dom på vanliga hus? Jag vet inte så det får stå kvar^^

 
Ingen bild

Stina

12 augusti 2013 15:26

Jag tycker dina punkter var bra. Tycker också sådant borde "finnas/"funka". Jag skulle tycka det var roligt om det fanns ett dagis också.

Men i vilket fall, om du har Semesterparadis så kan du flytta mellan städerna via telefon eller dator! :)

Saga

12 augusti 2013 15:52

Dagis skulle vara super roligt, men visst kan man jobba som barnvakt i något prylpaket?

 
Chaos

Chaos

12 augusti 2013 15:50

Man kan väl flytta mellan städerna nu? :)

http://chaossims.blogg.se

Saga

12 augusti 2013 15:54

Bara om man köper semesterparadis tror jag, för jag kan inte..

 
Simone

Simone

12 augusti 2013 16:18

Man kan flytta mellan städerna fast man inte har semesterparadis. Två av mina kompisar köpte nyligen sims 3 och dem kunde flyta mellan städer. (Dem köpte bara orginalet och husdjur) lite konstigt tycker jag eftersom jag har uppdaterat men kan ändå inte flytta mellan städer.. :/

http://www.prosimmers.bloggplatsen.se

Saga

12 augusti 2013 16:26

Har i så fall samma problem som du :(

 
JADU VAD HETER JAG?

JADU VAD HETER JAG?

12 augusti 2013 18:16

Man kan flytta mellan städerna! Via dator eller telefon! tryck på reseservice om du är på telefon då kommer det upp alterantiven:

•Flytta inom detta kvarter (Alltså inom staden!)
•Flytta till ny stad!

Sedan väljer du Flytta till ny stad så kan du välja en nya stad eller kan du gå tillbaka om du inte vill! Men testa uppdatera om de ej funkar! Eller så kan du helt enkelt köpa semester Paradis!♥

http://Neeneeenneenne

Saga

12 augusti 2013 18:25

Tack!

 
Tove

Tove

12 augusti 2013 18:40

Du kan kolla på min blogg för en hel lista. Men några saker jag vill ha är:
Dagis där man kan lämna barnen och hämta efter jobbet.
Fler sjukdomar
Fler filtar till nyfödda (EA var inte så kreativa när det gäller filtarna).
Småbarn ska kunna hålla hand med föräldrarna och gå på promenad.
Flera normala dödssätt.
Fler bröllops frisyrer och klänningar!

http://www.dreamsims.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 20 maj 2019 18:30

legi - Lars Winnerbäck Jag har valt sången Elegi av Lars Winnerbäck, Elegi betyder klagosång och det är en passande titel för sången.   Vad vet du om artistenLars Winnerbäck föddes 1975 i Stockholm men växte upp i Linköping. När han var tio år...

+hh

Av Saga - 19 maj 2019 17:30

Vad är övergödningen? Övergödningen är när det släpps ut för mycket näringsämnen i ett hav eller en sjö. Under 1900-talet flyttade många svenskar in till städerna och avloppsrör drogs. Men 50 år senare så började växterna ta skada, sjöarna innehåll f...

c

Av Saga - 13 maj 2019 19:00

  Det här är en huskur för dig som har som vill ha lena händer. Det finns dyra krämer på apoteket och H&m men hemma i skafferiet har du en enklare och billigare metod. Du behöver: Salt och olivolja Så här gör du:Blanda 1 matsked salt och en...

Av Saga - 1 maj 2018 12:30

     

Av Saga - 10 september 2014 10:10


Hej, jag vet inte om det är någon som läser bloggen lägre men jag har just hittat några fusk till Sims 4 som jag tänkte dela med mig av. Klicka bara Här           ...

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards