rampljus

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Saga - 10 augusti 2013 18:00

Jag fick Sims i julklapp av mina föräldrar när jag var åtta år och tyckte att det var hur kul som helst. De andra spelen jag hade skulle man vinna och sen kunde man inte spela mer utan att måsta börja om.


Men med sims kan man spela på många olika sätt och ha fler utmaningar. Jag älskar att göra nya simmar och spelet blev ännu roligare när jag började ladda ner cc eftersom då kunde man vara mer kreativ. Göra simmar med nya utessenden och helt unika stilar. Men bloggen hjälper mig också att hitta på nya sätt att spela och så klart inspireras jag av andra bloggare också och deras sätt att spela och bygga.

    


Varför fastnade du för Sims?

Av Saga - 10 augusti 2013 18:00

  Nu är header klar *stolt* på rikitgt! Fixat klart alla små detaljer, hoppas ni tyckter att den är snygg och om ni vill tipsa mig om någon förändring kan ni kommetnare eller rösta i min nya omrösting. Den är gjord i Photoshop och den här gången har jag gjort allting själv, annars har mamma fått hjälpa mig den här gången här den gjord av mig^^

  


Av Saga - 10 augusti 2013 10:45

Jag är lite in snöad på växthus och hittade det här häftiga setet på Store, tycker att man får med bra saker. Nya kläder, balett lektioner och takfönster. Jag ska nog köpa det när jag fyllt på med simpoints. Kicka Här för att ladda ner eller bara för att titta på änu mer bilder eller läsa mer om de nya animeringarna eller sakerna.



Beskrivning

Har du hört den där gamla historien om de två svanarna som kom in på en dansklubb? Inte? Det gör inget, den är ändå inte särskilt kul. Men om du är sugen på riktig underhållning och ett kreativt sätt att uttrycka dig på, så bör du kolla in Takfönsterstudion för scenkonst! De lyxiga, öppna takfönstren låter din sims stjärna stråla klart på natthimlen.



  • Dansa som om du vore ensam på dansgolvet Stel som en pinne eller kom i form och trimma midjan med stil vid balettbarren Lätt som en fjäder!
  • Barn kan börja dansa tidigt i livet och lära sig balettsteg.
  • Träna andra simmar och ge dem deras livs träningspass.
  • Få nya humöreffekter! Din sim måste jobba hårt och träna för att bli en ""Elegant svan"" eller långsamt jobba sig svettig för att bli ""Glänsande"".
  • Jobba på din dansfärdighet med en klassisk balettrutin, fågeldansen som är kul för alla åldrar, den berömda maskotdansen, det aldrig omoderna smufflandet eller den avslappnade klubbdansen.
  • Bryt isen och be att få ""Dansa med en partner"" för att visa upp dina danssteg.

1 900 SimPoints




Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards