rampljus

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Saga - 6 maj 2013 21:15


Ny bloggare

Trur du att jorden kommer att gå under vinter?


Svar: Nej, det tror jag inte (?)


Simslivet

Hej jag undrar hur länge du har spelat sims :)
Och bara en fråga vill du ha ett länk byte?


Svar: Jag har spelat sims i snart fem år tror jag!


Madde

Vad är din favorit färg?


Svar: Min(a) favorit färger är nog svart eller turkos


Julia

Hur upptäckte du sims?


Svar: Några kompisar tipsade mig om spelet och sen fick jag det i julklapp. Jag fastande direkt för det och mamma och pappa blev tokiga för jag satt så ofta framför datorn..


Me

Vad gillar du mest om Sims? Vill du att Sims 4 ska komma ut


Svar: Jag gillar mest att skapa gubbar i CAS, men att spela är också roligt. Ja vet inte rikigt aom  jag vill att Sims 4 ska komma ut..men det kan vara bra antar jag, och jag kommer nog att fortstätta spela 3:an fast 4:an kommer ut.


     

  

Nettan

Hur länge har du spelat sims?
Vad är det roligaste med spelet? Och det som är mindre roligt?
Vilka spel har du?
Vilket expansionspaket är det bästa? Vilket är det sämsta?
Vilket spel skulle du kunna rekommendera för alla simmare?
Vilket prylpaket gillar du mest & vilket gillar du minst?


Hardu några andra stora intressen förutom sims? I så fall vad?
Vad gör du på fritiden?
Har du syskon?


Och sist, vad tycker du om att the sims 4 möjligen ska komma? Vad är dina tankar, önskningar? :)


Svar:

1. Snart fem år

2. Skapa simma rär roligast och dom långa laddnings tiderrna är sämst.

3. Alla, utom sötsaker, disel och något till prylpaket tror jag!

4. Univeristetsliv eller Årstider är de bästa och Drömjobb den sämsta.

5. Hmm, Univeristetliv och Leva livet. För man får med mycket bra i dom paketen som man liksom "borde" ha om du förstår vad jag menar.

6. Bästa Stadsliv och sämsta..jag har ingen koll!

7. Skriver noveller, bloggen sitter framför datorn och är med kompisar!

8.  På fridtiden skriver jag noveller, läser, ritar, bakar och lagar mat.

9. Ja, jag har en lillebror :)

10. Jag förvänar mig bättre grafik, snyggare simmar, fler möjligheter och mindra bugg i sims 4!

 Nettan om du har någon blogg så får du en länk i menyn, kommentara i detta inlägg din blogs namn :)


Då var alla frågor svarade på!


Av Saga - 6 maj 2013 18:48


dghqh

- Inlägget kan uppdateras-


Sims 4 är nu äntligen bekräftat (loggan på bilden är den officiella loggan för sims 4 och också den första bilden från sims 4). Spelet kommer ut redan 2014. Jag längtar tills det kommer lite mer bilder och fakta.


Jag hoppas på lite bättre grafik, den skurna bilden hr uppe tycker jag var okey men vill gärna att det ska vara lite bättre änn så. Men det är ett helt år tills spelt är klart så jag tror att det kommer att bli bättre grafik än på bilden.

  


Så här skiver Ea

Idag är vi avslöja att våra bästa fans det faktum att The Sims ™ 4 kommer till PC och Mac under 2014.

The Sims serien drivs av passion och kreativitet för sina miljontals fans världen över. Deras fortsatta hängivenhet till franchisen antänder elden av kreativitet i teamet på The Sims Studio, driver dem att ständigt förbättra och förnya på en av världens mest framgångsrika simulering spel som har sålt mer än 150 miljoner exemplar världen över.


Källa

getready25601600-2

Mer information kommer att avslöjas senare i dag här på The Beat, så håll ögonen öppna.


moonskin93:mayberachel:daylightsims:ak<br />uiyumi:simpakchu:You can read it now.I would be great *_*It looks all fine and stuff but after it’ll be released I wait with buying it. I mean, a game like this will be huge on you computer and if I want to do serious gameplay I prob. need to uninstall sims 3 and no way I’m not going to do that. And what will happen with sims 3 than, we hardly see sims 2 now and even worse will sims 2 than completely disappear.It does look interesting. But I’ll stay with my Sims 3. I’d buy it only for the new ages, and the height.楽しみすぎて血圧上がってきたこれくらい本当に細かく設定できるなら鼻血でる


De flest av bilderna tillhör Ea, klicka på dom för att komma till sidan.

Av Saga - 6 maj 2013 15:00

Hej alla läsare!

Jag har önskat en sim på Kims simsblogg och nu är den äntligen klar, hon har lagt ut den på Medafire och Exhangetjänsten så nu är jag jätte glad.  Klicka Här för att komma till Kims simsblogg och är att ladda ner.

Hon blev väldigt söt tyckte jag, vad tycker ni?


-Denn bild äger inte jag, utan kimssims-

 


Av Saga - 6 maj 2013 13:00


Jag blev sjukt nöjd med Kristen (utalas med teen), en inte jätte nöjd när jag började rediger.jag fick nämligen ta bort kanske mycket runt henne så hon blev samalare och hon var ganska tunn innan (armanran fick mest stryk). Men tänk bort det och se hur söt hon är i anskitet, ok lite skryt men bara älskar hennes fräkninga kinder och gröna ögon!


     


Vad tycke ni om Kristen?

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Ovido - Quiz & Flashcards