rampljus

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

Skönhets tävling! (för simmar)

Av Saga - 8 mars 2013 07:45

Hej! Jag undrar vilka av dessa simmar ni tycker jag har lyckats bäst med? Jag är väldigt nyfiken om ni tycker samma som mig! Det blir ungefär som en skönhetstävling, man röstar genom att kommentera namn och gärna varför! Den som har bäst förklaring varför får en länk i både inlägg och blogg!


Melissa

 

 


Katie  



















Samira


Lilly

 


Lucia

Lucia   







 
 
Emilia

Emilia

6 mars 2013 03:43

Alla dessa simmar är så fina, jag kan inte välja! Jag tycker att Melissa har vackrast ansikte men jag tycker att Lilly är den sötaste. Alla har en egen personlighet och jag kan egentligen inte välja, men det får nog bli Lilly, hon är gullig. ^^

http://Sims-emilia.bloggplatsen.se

Saga

6 mars 2013 08:06

jag håller med dig! Det är svårt att välja ;)

 
Ingen bild

Anonym

6 mars 2013 08:06

Sjukt svårt alla har du lyckats bra med men jag måste välja någon är det nog Melissa :)

 
FannyCecilia

FannyCecilia

6 mars 2013 08:44

Jag tycker att Melissa är gulligast. Jag älskar hennes hår färg och jag gillar hur du har sminkat henne. Jag föll faktiskt direkt för den bilden.Hon är gullig och liknar min kusin. Sen gillar jag Samira . Hennes ögon är super vackra och man kan liksom inte sluta titta på hennes ögon. Bilden är nästan beroende framkallande och hon är riktigt vacker och ser ut som om hon har en historia. Så jag skulle ha sagt Melisa men efter att ha kollat på Samira är jag fast. Man kan inte sluta titta på hennes ögon.

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

 
Markus The Simmer

Markus The Simmer

6 mars 2013 14:19

Katie, för att hon ser så naturlig ut, på en divas sätt :)

http://markusthesimmer.bloggplatsen.se

 
Enya

Enya

6 mars 2013 15:27

Katie<3 Hon är så söt!

http://fearlesss.bloggplatsen.se

Saga

6 mars 2013 16:09

Håller med ;)

 
Klara

Klara

6 mars 2013 15:43

jag tycker Katie, hennes blå ögon är så sjukt vackra! Hade jag varit kill-sim hade jag direkt frågat chans på henne, haha ;)

http://imsunshine.bloggplatsen.se

 
Thesimsans  :)

Thesimsans :)

6 mars 2013 20:43

Melissa och Katie tycker jag är finast :)

http://thesimsans.bloggplatsen.se

 
Klara

Klara

7 mars 2013 16:48

kom på en till anledning till att Katie är min favorit! Hon är vacker på ett lite annorlunda sätt. Hon har liksom inte den klassiska perfektionen men är ändå perfekt :)
Finns tusen anledningar till men får nöja mig med denna och den förra om hennes ögon!

http://imsunshine.bloggplatsen.se

Saga

7 mars 2013 18:32

Håller till 100% med!

 
Ingen bild

Emyo

8 mars 2013 08:23

Melissa är väldigt vacker med Lilly e klart sötast:3 Mer Lilly;)

 
Lovisa

Lovisa

8 mars 2013 17:48

Hm. Melissa är snygg, Katie är vacker, Lilly är söt. Katie har såå vackra ögon, men annars är hon inte helt perfekt. Hon har en ganska konstig näsa, så om man ska gå efter utseendet väljer jag inte henne. Lilly är väl fin, men hon ser inte riktigt ut som en sim, eller så verklig. Lite som en docka. Därför väljer jag nog Melissa, hon är verkligen jättesnygg, både i ansiktet, sminket och kläderna. Så hon blir det!

http://www.tecknaren.devote.se

Saga

8 mars 2013 23:29

Melissa är fin men jag älskar också Katies ögon, men att du sa att hon inte var alldeles perfekt tycker jag är lite konstigt. Man får väl vara lite annorlunda? Och det är inte mitt mål att göra någon sim perfekt utan att ge den karaktär!

 
Stina

Stina

9 mars 2013 00:04

Personligen, tyckte jag nog mest om Samira och Lilly. Samira hade en lite tuff och hård stil, vilket jag uppskattar! (Gillar, med andra ord). Lilly hade ett väldigt gulligt & sött utseende, en sådant utseende som man lätt kan smälta för! (Inte som kärlek då, men jag tror du förstår).

Katie (enligt min åsikt) såg för mycket ut som en barbiedocka. Melissa kändes lite, njaa.. inte riktigt min stil, och dessutom för glansig hud. Lucia såg lite äldre ut (vet inte om hon är äldre, men om inte, så såg hon liter äldre ut för sin ålder). Dock tyckte jag ändå Lucia var lite farcinerande (stavning?).

Och till viss det kan jag hålla med om att Katies ögon är vackra. Dock är ögonen inte "sims". Och en sak jag inte förstår var varför många gillade Melissa, visst hon var väl liteeee fin, dock inte min smak, och hon var verkligen för typical.

Men strunt samma, min kommentar var ju kanske för åsiktig (eller hur jag nu ska formulera mig), men jag vet inte. Jag är bara sådan som person, många åsikter, både bra och dåliga! :)

Hoppas du inte tog illa upp för någon utav åsikterna.
Kram!

http://sims3stina.bloggplatsen.se

Saga

9 mars 2013 10:47

Jag tycker att du har rätt! Melissa var lite för mycket! Och vad roligt att du gillade Lucia! Du var den första! Men jag försöker som sagt göra olika simmar så alla gillar ialla fall någon! Tack för ditt svar :)

 
Ingen bild

Dag (Sagas lillebror)

9 mars 2013 16:17

Jag tycker att Katie ät fin!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 20 maj 2019 18:30

legi - Lars Winnerbäck Jag har valt sången Elegi av Lars Winnerbäck, Elegi betyder klagosång och det är en passande titel för sången.   Vad vet du om artistenLars Winnerbäck föddes 1975 i Stockholm men växte upp i Linköping. När han var tio år...

+hh

Av Saga - 19 maj 2019 17:30

Vad är övergödningen? Övergödningen är när det släpps ut för mycket näringsämnen i ett hav eller en sjö. Under 1900-talet flyttade många svenskar in till städerna och avloppsrör drogs. Men 50 år senare så började växterna ta skada, sjöarna innehåll f...

c

Av Saga - 13 maj 2019 19:00

  Det här är en huskur för dig som har som vill ha lena händer. Det finns dyra krämer på apoteket och H&m men hemma i skafferiet har du en enklare och billigare metod. Du behöver: Salt och olivolja Så här gör du:Blanda 1 matsked salt och en...

Av Saga - 1 maj 2018 12:30

     

Av Saga - 10 september 2014 10:10


Hej, jag vet inte om det är någon som läser bloggen lägre men jag har just hittat några fusk till Sims 4 som jag tänkte dela med mig av. Klicka bara Här           ...

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Ovido - Quiz & Flashcards