rampljus

Alla inlägg under januari 2013

Av Saga - 19 januari 2013 09:15


Hej!


Jag tänkte berätta lite hur det går för Havanna, jag har spelat jätte mycket sims men ändå inte så många bilder..men men bättre än ingenting ialla fall!

Många gillar henne och jag måste säga att hon är min favorit också, tack till alla som har kommenterat! Jag är glad att ni gillar dom här inläggen för jag gillar att göra dom!

    

  Havanna och Mark har gift sig, dom valde att ha ett privat bröllop tan massa gäster! Bröllopet blev verkligen fint   tyckte jag och skönt att slippa bjda massa gäster!  Coria och Isabelle har flyttat ut och nu bor de med

Marks familj. Pablo (Marks bror) hans fru och dotter. (Ni kan ladda ner Pablo, se längre ner på bloggen)

Hon är lika gammal som Havannas dotter Sybill, så jag hoppas att de blir vänner i framtiden!

          Sybill har fyllt år och är inte ett småbarn längre, hon blev riktigt söt tyckte jag! Men Sybill ser ut att bli sin mamma upp i dagen!  Eller är hon mer lik Mark?

   

Sybill blev dirkt kommpis med Pablos dotter Liljan, dom leker hela tiden och båda ä så söta (och lika...)

Men jag ser fram imot att få spela med dom när de bivit äldre, som sagt den här familjen ska jag ha länge, ska försöka att komma upp i 5 genationer..eller mer hoppas jag!

   

  Men hela Havannas och Marks bröllop skuggades av Marks affär, han har varit otrogen igen. Stackars Havanna!



Nästa gång ska jag berätta lite mer om Havannas personlighet och bakrund.




Av Saga - 18 januari 2013 19:19

Hej alla simmers!

Jag har gjort en sim idag som jag laddade upp! Jag blev riktigt nöjd och därför tipsar jag om honom i ett inlägg, i kan ladda upp honom direkt. Men jag har inte så mycket cc på datorn å jg tror inte att det ska vara några problem!


Klicka HÄR om du vill ladda upp Pablo!


 

   

Av Saga - 18 januari 2013 17:31

 

Av Saga - 17 januari 2013 18:52


Före


  


Efter

 

Av Saga - 17 januari 2013 15:18



Havanna

 

Havanna är gravid med sin pojkvän Mark, Mark är egentigen gift och har en son men ska snart skilja sig.

 

Hon föder snart en liten flicka, som får namnet Sybill.

     

Mark friade till Havanna och hon sa så klart ja, bröllopet ska äga rum redan den här vecka. Dom planerar att ha n bröllops fest!

 


Isabelle

 

Isabelle har fått en ny look, som jag blev mycket nöjd över, men även hon har blivit gravid!

 

Hennes pojkvän blir jätte glad och dom ska snart också gifta sig hoppas jag! Men efter Isabelle födde babyn så började hon jobba med veteskap. Så nu är hon igång ute i trädgården för att förbättra sin färdighet!

     

 

Barnet som också blev en flicka fick hete Novalie


Corina

 

Corina har börjat jobba inom militären (passade henne tyckte jag får hon har egenskapen händig) Hon behövde bättra på sin färdighet inom det atlektiska så hon fick gå til gymet och träna.

 

Hon har nu en pojkvän (Hank tror jag att han heter) och en älskare som hete Jered men det tog slut ganska snabbt..

Så nu har hon och Hank det bra!

 



Vem vill ni höra mer om?

 

Havanna

Hon har just fått make och barn, har inget jobb just nu men vill jobba inom journalistiken. Hon är rolig för att hon har ehenskaperna galen och tål inte konst, det blir jämt problem med egenskaperna för varje gång hon ser en tavla så blir hon..sur och hon sover i fin kläderna..och gillar att äta ur soptunnan.

 

Isabelle

Hon har fått ett litet barn som fick heta Novalie med en rik kille (kommer inte ihåg namnet) och efter hon fött barnet så började hon jobba inom vetenskapen. Hon har egesnakpen Gold-digger men har faktist börjat gillat hennes kille som heter typ Goblin..så funderar på att byta. Men hon har faktist blivit roligare att spela med!

   

Corina

Corina har skaffat både kille (Hank) och jobb inom militären, men det går inte så bra med Hank för hon har just varit otrogen! Men jag tror att de också kommer att bli ihop för dom passar faktist!

(Jag funderar på att försöka komma upp i så måga genrationer som möjligt med den här familjen..)



Vilken ska jag skriva extra om? Isabelle, Corina, eller Havnna?

Av Saga - 17 januari 2013 11:30

Tänkte ha lite nedladnings tips, jag fick en fråga om vart jag laddade ner kläderna + håren i inlägget Stylae simmar. Jag vet inte vart jag ladda ner exakt dom men det finns mycket annat fint! Den första simmen gillade jag bland annat för att man fick med hängselbyxor! Jätte sött tycke jag..för det gör väl alla? Den andra simmen har jag faktist inte laddat ner men jag har laddat ner simmar från den skaparen förut så det borde gå bra!



Klicka Här om du vill ladda ner henne


Klicka Här om du vill ladda ner henne



Av Saga - 17 januari 2013 09:00

Det är kärlek i luften bland mina simmar, Isabelle är redan gravid med någon rik snubbe och Havanna är också med sin pojkvän. Men roligaste av allt är att Coriana är på G med en snygg kille, han har samma stil som hon.

             

Av Saga - 16 januari 2013 21:00

Idag stlda jag lite slumpade simmar ifrån staden, jag försökte ändra så lite som möjligt! Vad är snyggast före eller efter? Jag gillar både och men mina simmar är väl ändå snyggare..?


Före

 

 Efter

   

Före

 

Efter

   

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Ovido - Quiz & Flashcards