rampljus

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Bli veckans simsblogg!

Av Saga - 12 januari 2013 15:15


Hej allla simmers!


Jag har tänkt att börja ha veckans simsblogg på torsdagar jag hoppas att många anmäler sig. Jag utnämner veckans simsblogg på lördag eller söndag, bror på hur många som anmäler sig så klart. Hur man gör? Lämmna en kommentar med en seriös motivation varför just du ska vinna, och sen är det klart och bara att vänta. Jag kommer att lämna en kommentar på vinnarens blogg. Om det blir väldigt många som är med så kanske jag utnämner två vinnare. Men jag lovar inget så bli inte ledsen om du inte vinner den här gången! För det bli en nästa gång ockå! Men vad vinner man? Jo,ni får en länk i ett inlägg och en på bloggen också om ni inte redan har det.


 

 




 
 
Simtastic

Simtastic

10 januari 2013 19:58

Hej :) Vi är en nyuppöppnad blogg som drivs av två kusiner som har givetvis Sims som passion. På vår blogg bjuder vi på spännande tips, roliga utmaningar och våra egna kreationer. Att bli nominerad som veckans blogg hade varit superkul för vår del, som nya i "simsblogg-världen" och kunna få chans att få fler läsare. Vi på bloggen är både trevliga och seriösa och ställer upp på det mesta inom bloggningen.

Ha det fins :) / Diddi och Jea på Simtastic.

http://simtastic.blogg.se

 
Emilia

Emilia

11 januari 2013 14:07

Jag är med.
Jag älskar verkligen den här bloggen Rampljus. sluta aldrig med den! Jag skulle så hemskt gärna vilja stå här på en av mina favoritbloggar, det skulle vara grymt att få se det. ^^ Jag skulle också vilja ha lite läsare på min blogg. Jag vill ha en lika bra blogg som du har! Alla vill ha en begåvad och välbesökt blogg, vilket den här garanterat är. Så jag skulle helt enkelt vilja ha två saker; en plats på den här superbra bloggen och läsare på min blogg. Det är inte kul att ha en blogg om ingen läser liksom.. :( Så jag hoppas att jag vinner och jag önskar lycka till till alla andra som är med! :D

http://sims-emilia.blogggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

11 januari 2013 19:05

Jag har en ny öppnad blogg som har vart lite svår att få igång. Men det känns som om det börjar gå bra. Jag älskar denna blogg och skulle gärna vilja vara veckans blogg. På min blogg kommer det komma tips, historier, recenioner och lite andra saker kring the sims 3 och kan någon gång hända att det smyger in lite om 2:an.
Det skulle vara kul att bli veckans blogg.

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

 
Sarah

Sarah

12 januari 2013 17:10

Starta min blogg idag och har knappt några inlägg men kanske är med nästa gång :)

http://http;//thesims3liife.bloggplatsen.se

 
prosimmers

prosimmers

12 januari 2013 19:12

Hej, vi är med.
Vi båda som driver vår blogg har inte så bra i vårans liv just nu.
Vi försöker uppdatera och så, men vi har tappat läsare.
Det skulle betyda mycket om vi skulle kunna bli länkade så vi kan lyfta upp bloggen igen .:)

http://prosimmers.bloggplatsen.se

 
Victoria

Victoria

13 januari 2013 09:20

Jag är med :).

Det skulle vara kul och bli länkad, så bloggen kunde växa ännu mer. Sen starten har min blogg växt sjukt mycket men det vore ändå kul om den kunde växa ännu mer. Uppdaterar så ofta jag kan, ibland går det ner och det vet jag.. Men det vore ändå kul att bli länkad på DIN blogg. :) (Tack för länken i menyn btw, så snällt!!)

http://tthesims.bloggplatsen.se

 
carmen

carmen

24 januari 2013 19:31

håpas att du kan kålla in min blogg. jag har inte så många läsare men jag håppas att du kannse kan hjälpa mig.(jag älskar din blogg)

http://simschanul.bloggplatsen.se

 
simslivet

simslivet

27 januari 2013 10:47

Hej vill gärna vara med i ( Veckans blogg typ) och Älskar verkligen din blogg! ( Kan du göra ett inlägg om hur man laddar ner pose player? ;)

http://simslivet.blogspot.se

 
Simtastic

Simtastic

27 januari 2013 15:29

Jag såg nyss att det finns en till simtastic (vilket jag inte visste fram tills nu! Men har kommenterat på deras blogg så det inte blir några missförstånd och anklagelser för att jag härmar dom). Jo, jag vill gärna bli länkad för jag har aldrig haft så många läsare, eller en stor blogg övh. Så det skulle vara kul om min blogg kunde växa lite så att man även får hjälp med fler idéer!

http://Simtastic.bloggplatsen.se

 
Simsing.blogg.se

Simsing.blogg.se

28 januari 2013 15:52

Hej! Jag är gärna med.
Min blogg är återigen startad efter en paus. Jag postar inlägg med säkra nedladdningstips, tips, gratis store-grejer och inlägg om hur jag själv spelar! Blir jätteglad om jag blir veckans blogg, det skulle betyda mycket.
Happy simming!

http://simsing.blogg.se

 
2simmar

2simmar

28 januari 2013 18:17

Hej! Vi skulle bli super duper glada om vi blev veckans simsblogg. Din blogg är jättebra och vi har tappat ganska många läsare p.g.a bloggpaus. Som sagt skulle i bli superglada och att vår blogg blir lika bra som din!

http://www.2simmar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 20 maj 2019 18:30

legi - Lars Winnerbäck Jag har valt sången Elegi av Lars Winnerbäck, Elegi betyder klagosång och det är en passande titel för sången.   Vad vet du om artistenLars Winnerbäck föddes 1975 i Stockholm men växte upp i Linköping. När han var tio år...

+hh

Av Saga - 19 maj 2019 17:30

Vad är övergödningen? Övergödningen är när det släpps ut för mycket näringsämnen i ett hav eller en sjö. Under 1900-talet flyttade många svenskar in till städerna och avloppsrör drogs. Men 50 år senare så började växterna ta skada, sjöarna innehåll f...

c

Av Saga - 13 maj 2019 19:00

  Det här är en huskur för dig som har som vill ha lena händer. Det finns dyra krämer på apoteket och H&m men hemma i skafferiet har du en enklare och billigare metod. Du behöver: Salt och olivolja Så här gör du:Blanda 1 matsked salt och en...

Av Saga - 1 maj 2018 12:30

     

Av Saga - 10 september 2014 10:10


Hej, jag vet inte om det är någon som läser bloggen lägre men jag har just hittat några fusk till Sims 4 som jag tänkte dela med mig av. Klicka bara Här           ...

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards