rampljus

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Nya expanstionspaket?

Av Saga - 2 januari 2013 11:30


Det finns jätte mycket som jag saknar till TS3,men varför kan inte Ea göra några fler bra expanstions/pryl paket?

Jag funderade lite, och kom på massor av nya skojiga paket, saker, och sociala indikationer som Ea ha "missat" att göra, skriv gärna om ni också har några roliga,bra eller bara galna sims ideer!

  • Sims farm (med grisar, höns, kossor,kaniner m.m)
  • Vattenleksaker (vattenrutschkana, vattenpistoler m.m)
  • Simmarna borde kunna hålla varandra i handen (när man går ut)
  • Simmarna borde kunna minnas saker som har hänt och ha större vilja
  • Resa utomlans (Jag vill kunna åka och sola i sims spanien och inte bara utforska pyramider i sims)

Har ni fler ideer? Skriv dom i så fall :)


 

 
 
SimsMixy

SimsMixy

2 januari 2013 12:19

Jag har skickat in bilder till dig!

http://simsmixy.bloggplatsen.se

Saga

3 januari 2013 13:10

Tack, dom kommer nog snart upp på bloggen :)

 
Sara

Sara

2 januari 2013 12:26

Hej jag håller verkligen med dig! Jag kan komma på tusen olika saker som jag vill att EA ska fixa så att det finns i sims här kommer några:
1.Alla saker du skrev!
2. Att det fanns fler övernaturliga saker som man kan skapa i skapa en sim t ex alver´och sånt.
3. Ett zoo hade varit jätte kul att ha!
4. Ett vatten land som simmarna kan simma och vara på.
5. Typ klädaffärer och skoaffärer där man kan handla kläder för simmarnas pengar och kläderna inte ska finnas i skapa en sim utan bara i affärena men att de finns i skapa en sim när man köpt de.
Det var BARA några av alla mina ideér!

http://thesims3bloggis.bloggplatsen.se

Saga

2 januari 2013 18:08

Gud vad bra ideér!
Det där saknar jag verkligen, men jag kom på en sak till: Man borde kunna gå till en frisör! Inte bara en stylist och ställa sig framför en spegel. Det skulle jag tycka vara roligt och fler jobb som t.e.x hundvakt, degsiner och vampyrjägare ^O^
BARA några av mina knasiga ideér!

Det var verkligen roligt att läsa dina ideér, och du borde skicka in dom till EA ;)

 
Sara

Sara

2 januari 2013 12:30

Man kanske borde skriva massa ideér och sen skicka alla ideér till EA?

http://thesims3bloggis.bloggplatsen.se

Saga

2 januari 2013 18:09

Ja det vore roligt, och tänk om dom gjorde någon av ideérna "riktiga" till spelet :D

 
Matilda

Matilda

2 januari 2013 17:31

Det finns ju redan minnen, men att de skulle ske så som i ts2 saknar jag faktiskt lite!

http://mittsims.blogg.se

Saga

2 januari 2013 18:03

Ja,du har rätt Matilda!
Det finns minnen men jag skulle vilja ha dom lite mer så här: Min sim känner igen andra simmar,typ bästa kommpisen inte bara titta tomt framför sig och kan tänka tillbaka på sitt bröllop och när någon har dött.
Inte bara komma ihåg det som en
humhör effekt i tre dagar, det känns
liksom så likt en robot:)

 
Alexandra

Alexandra

2 januari 2013 19:07

Jag skulle nog vilja ha bättre grafik. (haha, so me)
Hade varit kul att olika simmar reagerade olika.
FLER EGENSKAPER

det var nog allt jag kunde komma på :) /Alexandra

http://sims-zebran.bloggplatsen.se

 
Rebecca

Rebecca

2 januari 2013 19:17

Håller helt klart med. jag har några flera saker:
1. Bilarna skulle behöva tankas.
2. Man borde kunna ändra längd på både simmarna och simmarnas hår.
3. Mer alternativ till barn och tonåringar, mer saker dem kan göra helt enkelt.
4. Om dem inte borstar tänderna får del hål.
5. Borsta håret. Om man inte gör det blir håret rufsigt.
6. Jag vet att Sara sa det här men klädaffär och skoaffär vore as grymt! xD
7. Man borde t.ex kunna spela typ i ett fotbollslag elr så och spela matcher. (Och bli bättre på atletisk)
8. Det su som att resa utomlands. Gillar inte att mina simmar åker på "uppdrag" jag vill bara att simmarna ska ta ledigt och bara slappa liksom.

http://thesims-life.bloggplatsen.se

Saga

2 januari 2013 19:57

Åhh de här sakerna har jag inte tänkt på men grymt kul om dom fanns!

Tack Rebecca!

 
Sara

Sara

2 januari 2013 19:38

Ja vad roligt det hade varit om de kunde gå till frisören och hundvakt och sånt!

http://thesims3bloggis.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

2 januari 2013 20:32

Jag ska KANSKE skicka massa ideér till sims om saker vi önskar oss xD Det kommer bara ta lång tid så fall att skriva ner allt så mycket ideér det finns!

http://thesims3bloggis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Moa

3 januari 2013 23:48

Jag håller verkligen med! Har jätte många bra idéer som jag inte kommer på just nu, men jag tycker att simmarna borde kunna surfa. Det hade varit jätte häftigt. Tycker också att det borde finnas prylpaket med nya, snygga kläder och hår. Speciellt till tonåringar. Som det står innan tycker jag också att man borde kunna ändra längd på simmarna :)

Saga

4 januari 2013 09:02

Jag håller med om alla dina idéer men att ändra längd på simmarna vore ändå coolast!

 
stylingsims

stylingsims

4 januari 2013 18:27

Haha håller verkligen med där! Speciellt på vattenleksakerna.

http://stylingsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anonym

31 januari 2014 22:31

jag tycker det borde finnas ett ålderstadie mellan barn och tonåring

Saga

2 februari 2014 10:27

Tycker jag också, känns som barnen växer upp för snabbt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 20 maj 2019 18:30

legi - Lars Winnerbäck Jag har valt sången Elegi av Lars Winnerbäck, Elegi betyder klagosång och det är en passande titel för sången.   Vad vet du om artistenLars Winnerbäck föddes 1975 i Stockholm men växte upp i Linköping. När han var tio år...

+hh

Av Saga - 19 maj 2019 17:30

Vad är övergödningen? Övergödningen är när det släpps ut för mycket näringsämnen i ett hav eller en sjö. Under 1900-talet flyttade många svenskar in till städerna och avloppsrör drogs. Men 50 år senare så började växterna ta skada, sjöarna innehåll f...

c

Av Saga - 13 maj 2019 19:00

  Det här är en huskur för dig som har som vill ha lena händer. Det finns dyra krämer på apoteket och H&m men hemma i skafferiet har du en enklare och billigare metod. Du behöver: Salt och olivolja Så här gör du:Blanda 1 matsked salt och en...

Av Saga - 1 maj 2018 12:30

     

Av Saga - 10 september 2014 10:10


Hej, jag vet inte om det är någon som läser bloggen lägre men jag har just hittat några fusk till Sims 4 som jag tänkte dela med mig av. Klicka bara Här           ...

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards