rampljus

Alla inlägg under oktober 2012

Av Saga - 21 oktober 2012 08:48

Det här är min nya favorit sim just nu, hon heter Nora och hon ska vara med i inlägget om höstmodet!      

Av Saga - 20 oktober 2012 22:03

Hej, snart är det halloween  som ni vet och då kommer jag att göra en Haloween-special! Tänkte bara berätta det så godnatt <3

  


Jag äger tyvärr inte dessa bilder men godnatt!


Av Saga - 20 oktober 2012 21:24

Förlåt för det här dåliga avsnittet, jag har inga bra bilder på när babyn föds m.m 

Men det här är ialla fall bättre än inget ;D


                                                                     Jean


 

Jag var i det nybyggda babyrummet när det hände, jag börjde få värkar min baby ville ut! Jake var på jobbet 

och värkarna blev bara värre och värre!

 

Och så kom den! Jag flämtade till när jag såg hennes perfekta ansikte.



 

Hon hade mitt ljusa hår och Jakes grönblå ögon. Jag kände en otrolig glädje för att hon var mitt barn och att 

jag skulle få uppfostra henne. Jag ringde Jake direkt, han blev storm förstjust och tog ledigt från jobbet, han var hemma inom fem minuter. Vi satt i soffan i vardagsrumet och turades om att hålla henne. Hon var vårt lilla mirakel

och vi kunde inte få nog av henne! Men nästa dag så åkte Jake som vanligt till jobbet och jag tog hand om lillan som vi hade bestämt kalla Emma. Visst blev jg först nöjd över att få så myckeet tid med Emma men det var inte så roligt att ta hand om henne hela tiden... Lägga henne, byta blöja, mata henne och klä på henne, han var riktigt envis och ville få sin vilja fram!

 

Men för det mesta hade vi roligt!


   

Av Saga - 20 oktober 2012 10:33

Hejdå nu åker jag och shopar! Kommer tillbaka ikväll och gör den nya delen av Kärlekens måne! Tittta på mina


konstiga varulvsbilder så länge!    

///SAGA


Av Saga - 19 oktober 2012 17:52

Hejdå nu åker jag till stugan ( utan min dator....) och ska hade mysigt! Här får tre två roliga bilder på Jake och hans kopia! Sorry för att han inte har något hår men, kan ni skilja dem åt?    

  

Av Saga - 19 oktober 2012 16:29

Hej, ikväll ska jag sova i stugan och imorrgon åka och shopa så jag kan inte göra Kärlekens måne idag eller imorrgon ( kanske i morrgon kvälll...) Men ni ska få lite bilder på Jean nu!  

Av Saga - 19 oktober 2012 15:41



Lite bilder från Sims 3 Årstider!






           

Av Saga - 19 oktober 2012 15:10

Tjao, har stylat en uppladad sims idag! Vad tycker du blev snyggast? Före eller efter?

                                                           

                                                              Före


          

 

                                                                            Efter

 

   


                         Vad blev snyggast? Före eller efter?


Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Tidigare år

Kalendern

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Ovido - Quiz & Flashcards