rampljus

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Saga - 17 september 2012 20:45




Kapitel 2



 

Jean tar taxin hem, solen har redan gått ner när hon kommer hem. 

 

Fullmånen står högt på himlen och Jean går fram till fönstret, en skugga viner förbi.

 

Hon blir nyfiken och går ut. Det ser ut som vanligt så hon fortsätter ut på gården....

 

Jean tittar upp mot månen och hör inte att de är någon som närmar sig henne bakifrån!

 

En stor hårlig man med långa tänder anfaller Jean. Hon skriker på hjälp men ingen hör henne.

 

Mannen visar tänderna och morrar åt henne, hon ryggar undan men slår till honom i huvudet.

 

Mannen stirrar anklagande på Jean sen vänder han om och...

 

Springer sin väg på alla fyra.

 

Jean går in, hon är både skärrand och förbryllad. Innan hon sommnar svichar en tanke upp i hennes sömninga hjärna. Kanske var han en VARULV, nej det är väl omöjligt! Eller?


Bra? Dålig? Hoppas ni gillar den! Vill gärna ha svar för jag har inte fått några kommentarer än :( 

Men den kommer bli bättre >.<




Av Saga - 17 september 2012 16:18

Här kommer lite bilder på inrednig, dom är ganska gammla men men...      

Av Saga - 17 september 2012 15:51

 

Jean är tjugotvå år och bor ensam i ett litet hus.Hennes dröm kille är IVan, hon tycke att hon är perfekt men hon vet ju inte allt om honom än...

 

Ivan är 22 år, bor ensam men har tre bröder. Han vilar på en hemlighet som han gör allt för att dölja för Jean, mer ska jag inte berätta för då kommer inte storyn bli så spännande!


Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards