rampljus

Alla inlägg under augusti 2012

Av Saga - 26 augusti 2012 13:37

Här kommer två tips på tävlingar var med så ångrar du dig inte ;D

http://thesims-life.bloggplatsen.se/2012...g-skapa-moster-anna/

 

http://thesims-life.bloggplatsen.se

Av Saga - 26 augusti 2012 11:20

Förlåt att jag glömde 30 day callenge... Men nu får jag göra alla som jag missade...


Dag 7 - Favorit interaktion eller ansiktsuttryck av Sim
Dag 8 - Den vanligaste orsaken dina simmar dör
Dag 9 - Favorit och minst favorit expansion pack eller version av spelet
Dag 10 - Din favorit kändis som Sim (från dig)


Dag 7 

Jag älskar ansiktsutrycket när simmen får sin första kyss!

Dag 8

Jo dom dör av hunger...

Dag 9

Det bästa expansionpaketet är KVÄLLSNÖJEN och de sämsta nog Destinastions värden

dag 10

Min favorit kändis är Stella Stirker

   

Av Saga - 26 augusti 2012 11:11

För att få upp fusk rutan tryck på ctrl shift och c

 

Vissa av dom här fusken KAN göra din dator seg så se till att slå av dem innan du 

Kod - Beskrivning
help - Visar ett antal fusk
Kaching - 1,000 mer Simdaler
Motherlode - 50,000 mer Simdaler 
shazaam - +2,500 livslång lycka 
freerealestate - Allting är gratis 
modify traits - Set or clear traits 
add to household - Lägg till sim till hushåll 
set age [nummer] - Sätt ålder på sim
edit in cas - Ta simen till skapa en sim-menyn
set career [karriär/level] - Ge markerad sim en karriär 
force all events - Alla utmaningar 
force visitor - Tvinga fram besökare
make me know everyone - Lär känna alla i din stad
make friends for me - Ger dig massa slumpmässiga vänner 
make motives [static eller dynamic] - Sätt behoven statiska eller dynamiska 
unlockOutfits [on eller off] - Visa alla kläder från alla karierär
moveObjects [on eller off] - Sätt och flytta möbler vart du vill 
resetSim [förnamn] [efternamn] - Radera en sim
constrainFloorElevation [true eller false] - Tillåter att justera i otillåten terräng
fadeObjects [on eller off] - Möbler försvinner när du kommer nära 
snapObjectsToAngle [true eller false] - 45 grader på möbler 
hideHeadlineEffects [on eller off] - Visa pratbubblor ovanför sim 
jokePlease - Skriver ut slumpmässigt skämt ;D
enablellamas [on eller off] - Llamor 
slowMotionViz: [0-8] - Slow motion. 0 är normalt och 8 är segt
testingCheatsenabled [true eller false] - Olika slags möjligheter
moviemakercheatsenabled [true eller false] - Tryck på din sim samtidigt som du har shift intryckt för att göra animeringar och poser. 
fps [on eller off] - Visar FPS 
fullscreen [on eller off] - Fullskärm 
quit - Stäng av spelet



Av Saga - 25 augusti 2012 19:22

God natt alla underbara läsare >.<

Ska spöa Pappa och min lille bror på monopol Jag vinner nog hopps jag Men ska nog brörja med kärlekens pris igen är det en bra ide eller? RÖSTA i miin omrösting


Jag älskar bara det här smilisarna 

Av Saga - 25 augusti 2012 18:59

Jag har fått önskemål att fortsätta med kärlekens pris...

Är det en bra idee? Rösta i min omröstining och få fram din åsikt! Eller lämna en kommentar i de här inlägget!

Av Saga - 25 augusti 2012 16:26

Hej, r min blogg bra? Vad kan jag göra bättre?

Av Saga - 25 augusti 2012 15:55

Här kommer några tips och gudier 

 

hur du gör för att få tvillingar i Sims:
 

Det första du måste göra är förståss att göra ett barn, efter nån dag eller så blir din sim gravid. Då ska den dansa till barn musik väldigt länge och sen ska du skämma bort simen med  massage! Gå till spaet och ge simmen några timmars lyx! Sen är det alltid ett plus om man läser en gradevitets bok...

Sen när ungarna kommer så ge dom då namn och egenskaper!

 Hur du gör för att få tvillingar i Sims:


Hur du bestämmer könet på barnet/barnen

När mammamn har blivit gravid ät då: 2 äpplen för att

få en pojke eller ät två meloner för att få en flicka!


Tips hur du gör dina barns bardom lyckad


Läs många böker för dom

Lek och gosa med dom

Köp många roliga leksaker för dom

Håll humör mätarengrön





Av Saga - 24 augusti 2012 15:12

Ja imorrgon äre helg och ikväll ska jag sova i stuga så inget bloggande ikväll...  

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards