rampljus

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Saga - 5 augusti 2012 22:29

Här får ni se det nyast från store!


Le Cirque Festivitet!

Roliga hår va?


Rean upphör: 2012-08-10

 

 

Cock-o.Fallens Fontän från snaskigt AB

 



Med följande humörefekter:


 Imponerad av chokladfontänene

 Chokladlycka

 Chokladdigt ljuvlighet

 Smaklös

 Chokladskam


Dejtardags


Rean upphör: 2012-08-17

Jag äger inte nån av dom här bilderna, dom äger Store >.< vill du gå in och se fler nyheter? Klicka då här nere.

http://store.thesims3.com

Av Saga - 5 augusti 2012 22:15

Ja det har ju kommit ett nytt prylpaket, det heter Diesel precis som klädmärket. Och vissa av kläderna som kommer med i prylpaketet finns också i värkligheten! Skumt men ändå kul...

  Det är ganska fina kläder och så där men jag tänker inte köpa det. För jag sparar till sims3 övernaturligt och årstider! 

The Sims 3 Diesel | Outdoor

The Sims 3 Diesel | Indoor


Möblerna är rätt coola men ser lite för värkliga ut...

Sims ska vara sims!

Av Saga - 5 augusti 2012 21:43

Nya funkstioner i spelet


* Slappa på luftmaddraser

* Bli sobränd

* Bada i havet

* Sparka i lövhögar

* Måla ansiktsmålningar

* Skrämas på Haloween

* Kasta snöbollar på grannarna

* Bygga snögubbar

* om man inte klär sig nog varmt så förfryser man! 

* Gå på olika festivaler

* Hänga på stranden

* Bli träffad av blixten

* Åka snowboard

* Åka skidor

Så här beskriver EA sims 3 årstider

Låt dina simmar simmar i havet en varm sommardag, bob för äpplen i höstlöv, testa snowboard skicklighet på halfpipe eller välkomna våren duschar med en promenad i regnet och en färgglad paraply. Helt nya aktiviteter, som fotboll, och stora säsongsmässiga festivaler och fester föra andan av varje säsong till liv. Dina simmar kan rynkas upp på kysser monter på våren festivalen, eller se vad Halloween överraskningar väntar i spökhus. Klä för vädret med säsongens mode från sol klänningar till regnrockar och snö redskap. Med nya livsmedel, inredning och väder effekter, kan dina simmar njuta av Bounty och skönhet de ständigt föränderliga säsonger och leka med livet som aldrig förr!

ts3 ep08 annc exclusive shot 02 001b 300x168 EA Announces The Sims 3 Seasons ts3 seasons announce festival 300x168 EA Announces The Sims 3 Seasons

ts3 ep08 announce shot 24 300x168 EA Announces The Sims 3 Seasons ts3 seasons announce ocean 300x168 EA Announces The Sims 3 Seasons

ts3 seasons announce le icelounge interior 300x168 EA Announces The Sims 3 Seasons ts3 seasons announce le icelounge winter 300x168 EA Announces The Sims 3 Seasons


Dom här bilderna tillhör inte mig, utan EA




Av Saga - 5 augusti 2012 19:16

Här får ni se ett videoklipp när jag krossar stenar med den magiska yxan, gå längre ner för att få veta hur man gör >.<




 

Av Saga - 5 augusti 2012 18:45

Vill du också ha den magiska yxan? Gå in här för att se en video som beskriver hur du ska göra

http://www.youtube.com/watch?v=81oscJja4SM


          

Av Saga - 5 augusti 2012 15:15

 

Anja har just gjort sig ordning sej för bröllopet, hon har inte tagit mod att dumpa Jon än och nu är det sista chansen!


     

Plötsligt stormar Jon in, tar henne i handen och springer ut. Gästerna har redan komit och nu förväntas dom gifta sig...

 

- Anja Coleman vill du bli min fru och älska mig i nöd och lust? Frågar Jon

Anja svarar inte, hennes blick vandrar i väg från Jon och stirrar ner i marken.

 

Anja... Börjar Jon igen

- NEJ, det vill INTE skriker Anja

 

- Men, varför sa du inte det från första början? Undrar Jon panikslget

- Du gav mej ju inte chansen!

Anja flyr från bröllopet och Jon, hon plockar upp Maya och åker i väg i en taxi.

   

Hon vill aldrig se Jon igen, och han var ingen bra pappa åt Maya.

  































Av Saga - 5 augusti 2012 14:49

 

Anja är på badhuset i hidden springs, Jon är hemma och passar Maya. Anja funderar fortfarande om det var en bra ide att låta Jon ta med hon och maya hit och är inte så säker på att hon älskade honom längre...

 

Vattnet är varmt, hon simmar några längder

 

Sen lägger hon sig solstolen och slappar

 

Plötsligt ringer telifonen, det är Jon.

- Hej gumman kan du träffa mej bakom badhuset?

- Ja visst svarar Anja lite dröjande...

Jon lägger på. Anja klär på sej och går tillslut bakom badhuset.

Där står Jon och ler, han håller nåt bakom ryggen. Anja ler frågande



 Jon ställer sig på knä och tar fram en ring och friar. Anja blir för chockad för att kunna svara.

 

Men det bryr sig inte Jon om utan han trär på ringen på hennes finger ändå.

 

Jon kramar Anja hårt, hon kramar tillbaka men samtididgt vet hon att om hon hade haft chansen att svara hade det blivit ett nej..

 

för hon älskar honom inte




Av Saga - 5 augusti 2012 13:15

Leva livet

 

Nya kläder och hår: Massor till alla åldrar! 

Ny stad: Nepp

Nya föremål: Kemibänk, utklädningdlåda, trädoja, sandlåda med mera.

Nya möjligheter: Små barn kan få en hemigkompis, och kan kan bli barnvakt (tror jag )

Nya lokaler: Ja, en lekplats! 

Bra: Det finns filmkamera! 

Dåligt: Inget jag tyckte...

Köpvärd: Absolut! Älskar familje-känslan

 

Sims 3 Husdjur

Nya kläder och hår: Ja men inget jätte snyggt, Mest hästgrejer...

Ny stad: Ja en helt ok

Nya föremål: Ja, jätte många husdjursgrejer...

Nya lokaler: Hästhus och hund/katt/häst parker.

Bra: Det finns husdjur! 

Dåligt: Man tröttnar snabbt, husdjuren är besväliga, till och med besväligare än simarna!

Köppvärd: Ja för dom som gillar djur...

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Ovido - Quiz & Flashcards