rampljus

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Saga - 11 juli 2012 22:53

Hej, idag har jag fått så himla mycke snälla och gulliga kommenterer! Jag är så glad att min blogg är så omtyckt, imorgon kommer första delan av den nya storyn hoppas jag eller i övermorgon! Nu måste jag sova, god natt allihopa! 

PS jag har fyra föjare :)) !!


     

Av Saga - 11 juli 2012 17:57

NU ska jag berätta vad snö staden heter, den heter...


Winter Wonderland!!!!


Man måste gå in på exhangetjänsten och på mest rekomdationer och alltid för att hitta det.


Av Saga - 11 juli 2012 14:26

Här kommer lite mer bilder från snö-staden...

Husen är fina, dom är oftas gröna,vita och röda. Julfärger alltså.

Simsarna har varma kläder på sig.

  

Staden är jätte fin :)

Av Saga - 11 juli 2012 14:04






Hej, nu har jag bestämt vad den nya historien ska handla om. Vampyrstoryn kommer att komma men först den här storyn, den kommer att utspela sig i en stad som jag ladddat ner. Och i den finns det SNÖ!!!!

Snart ska ni få see några fler bilder. Här nere kan ni se staden.

j  


  



Av Saga - 11 juli 2012 11:30

Har ni också svårt att hitta på namn till era simsar, här får ni några förslag. 


Flicknamn 


Anna 

Alma 

Amalia 

Alice

Anja  

Bella

Brock 

Celin 

Clara 

Cristina

Donna 

Doris 

Daisy 

Elin 

Ella 

Emely 

Elina 

Eva 

Emma

Esme

Gloria 

Hilda 

Hedvig 

Isabell 

Isabella 

Kira 

Klara 

Kristina

Lena 

Lina 

Lois 

Lovis 

Lisa 

Malin 

Maja 

Marya 

Maya 

Melissa 

Rita 

Rosa 

Ranja 

Ronja 

Sally 

Sanna 

Saga 

Sara 

Sandra 

Selma 

Stella

Tyra 

Tany 

Talyor 

Ulla 

Vera

Zhara 

Ylva   

Åsa 


Pojknamn 


Albin 

Alvin

Andreas 

Bill 

Bozo 

Clark 

David 

Dick 

Ender

Edward

Edvin 

Filpp 

Geff 

Harald 

Hans 

Joakim 

Jonas 

Johann

Justin

James

Jered 

Klas

Kevin

Leo 

Leon

Legolass

Martin

Nils

Neo

Norbert

Princ

Patrik 

Ragnar 

Rupert

Robin

Silas

Semir

Spock  

Vicktor

Valdemar

Vincent 

Willie

William

Will 

Av Saga - 11 juli 2012 10:34

Hej svejs, här kommer lite tips om kädisar! 


I livslångabelöningar finns det en som heter karta till stjänorna, om man köper den så blir alla kndisar markerade och mycke lättare att hitta! 


När du ska imponera på en kändis så kan du alltid prata om din förmögenhet. Om du inte är det, så blir du det av det här fusket, tyck på ctrl,shift och c då kommer det upp den fuskruta. Där skriver du in motherlode, och då får du 50 000 simdaler! 


Om du har blivit bekant md en känds så kan du alltid gå in på vänlig och sen väljer du avguda, för vem gillar inte att bli avgudad. 


Det här var allt för den här gången hej då! 

//saga

Presentation


Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är en simsbloggerska på 14 vintrar. Bloggen drivs enbart av mig, Saga och det skulle betyda mycket om du kommentera, frågar, läser och följer. Hoppas att du får en trevlig läsning\[♡]/

För dig som gillar Sims

Simspedia

Som wikipedia fast om sims, fusk och guider hittar du där!

 

The Sims 3

Sims 3 officiella sida, där kan man köpa och ladda ner saker till sims och höra om det nyaste!

 

Anubis
En jätte bra nerladdnings sida som jag verkligen rekomenderar! De har både kläder och frisyrer.

 

 

Den senaste omröstningen

Bästa inläggen på min blogg?
 Om mina simmar
 Genarations spelet
 Guider
 Tävlingar/bloggtips
 Tips/fusk
 Sims quiz
 Annat (kommetnera)

Kommande sims spel

Sims 4 i höst

Saker som snart dyker upp

Ha frågestund

Bloggtips

Ny header

 

 

Månadens Simsblogg

Grattis till Simsmode som blev den här månandens simsblogg! 

 

Ställ dina frågor här

190 besvarade frågor

När du ställer frågor

Du får gärna ställa en fråga till mig men du tänka på det här:

 

Ställ inte samma fråga två gånger

Var tålmodig, det kan ta tid att svara!

 

Kom ihåg att skriva så att jag förstår vad du vill ha svar på, annars kan jag inte svara på frågan.

 

Ställ inga dumma eller konstiga frågor för dom tas direkt bort!

 

 

Saker som är aktuellt

Kom ihåg att vara med i min tävling, första priset är två frisyrer och det andra är titeln månandens simsblogg.

 

Sök i min bloggen

Bloggens statistik

Copyright

Jag äger alla texter och bilder på min blogg om jag inte uppger något annat. All kopiering är förbjuden.

 

Kategorier

Senaste inläggen

 

Om länkar

Jag länkar bara om den andra bloggen har länkat mig eller så kan man vinna länkningar i tävlingar. Men det kan också hända att jag länkar hemsidor/bloggar på egen hand!

 

Simsbloggar

Länkbyten

 

Kalendern

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Skriv gärna här

    

Arkiv

Länkar

RSS

 


Skapa flashcards